czwartek, 28 marca 2013

Ponura pogoda.

Hejka ;)
Witam was po kilku-dniowej przerwie. Przepraszam, że nie pisałam, ale nie mogłam znaleźć czasu między odrabianiem zadań domowych a sprzątaniem. Bo przecież już zaczynają się święta wielkanocne ;)
Uwielbiam te święta, chociaż przeszkadza mi to, że jest tak długo w kościele. Ale da się przeżyć.
Przy okazji mamy wolne od szkoły przez 6 dni, więc można trochę odpocząć i nabrać oddechu na nastepne tygodnie nauki :) Czekam na wakacje ♥ Nie liczyłam ostatnio ale chyba jakieś 85, 86 dni do wakacji zostało albo mniej coś takiego :) Nie mogę się doczekać, tym bardziej, że pogoda jest taka, jak to się mówi, do bani, ubolewam nad tym, że w tym roku chyba wiosny nie zobaczymy ;(  Ah... mówi się trudno :p Ale przynajmniej lato będzie (tak mi się wydaje :p) .
Dzięki za te 2 komy pod pierwszą notką, ale proszę też, żebyście dodawali się do obserwatorów ;)) Sprawicie mi tym naprawdę wielką radość i przy okazji wam się odwdzięczę . ;) Więc nic nie stracicie, wręcz przeciwnie - zyskacie jednego obserwatora więcej na swoim blogu.
Ale się rozpisałam :) No a teraz tradycyjnie inspiracje. Jeśli będzie więcej obserwatorów niż tylko ja (:P) to będę wstawiać swoje fotki (możliwe) :)

<3


nadiia

 redstrawberries

 summer

25 komentarzy:

  1. Również lubię te święta i tak jak ty czekam na wakacje. *.* DObrze, że już bliżej niż dalej. :)
    Bardzo fajne inspiracje, świetny blog. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka ;'
    Szukaj sobie obserwatorów ;)
    war-of-change.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ?

    Ja już :d

    http://buzio-buzio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super posty < 3 < 33
    Obserwuję +
    - https://twitter.com/BelibeersJus < --zapraszam
    - http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/ < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jak najszybciej nadeszły wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka, u mnie wiosenne porządki non stop, ostatnio :) Ładny nagłówek i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, bo na razie znakomicie ci to wychodzi!

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima mnie po woli denerwuje -.- Super blog!Obserwuję!

    MyDiamondsLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka i ładny wygląd bloga. Ja chce latoo... ! Również obserwuję :*

    Pozdrawiam Beti :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :)

    Kto ci robił z wyglądem bloga?

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne inspiracje ♥
    Zrobić Ci nagłówek?
    Mam mnóstwo pomysłów!

    http://war-of-change.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny Blog . Będę tu częściej wpadać ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. szykują sie białe święta...niestety
    obserwuję i pozdrawiam
    Vivi ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę lato. ;< Świetny blog, obserwuję. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :)
    zapraszam do mnie: doniadominikam.blogspot.com
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zima jest, wiosny nie ma,lato przybywaj ;/

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby do lata , oby do lata ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, jedyne czego potrzebuję to chyba lato lato.. kurde lato.. Obserwuję, pozdrawiam :)

    wszystkooniczym09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tęsknię za wiosną, tym bardziej, że już czasem troszkę się pokazuje :)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog i świetne inpiracje ! :3

    Obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://www.world-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się spodobał ten Twój blog, ja też odliczam dni do wakacji! No i dołączam do grona obserwujących ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń